12 de juny de 2011, Triatló esprint de Blanes. Fotos

Com he disfrutat aquesta cursa. Tot i estar tota la setmana amb febre, prenent antibiòtics, i cuasi sense entrenar, vaig anar a Blanes amb moltes ganes. Es tractava de la penúltima cursa - Queda la Triatló MDF de disabte  a Banyoles - d'aquest cicle. Ja que faré un petit descans per preparar a tope el WP&FG de New York de finals d'agost i principis de Setembre. A més era el primer esprint que feia.
De camí a Blanes vaig escoltar un CD que em motiva molt, un empedrat de ACDC, Offspring, Dover, Guns'n'ros....i ja notaba om el pesimisme de la setmana s'anaba transformant en energia positiva. Una energia que més tard m'ajudaria a fer una bona cursa.



El primer parcial, la natació, el vaig finalitzar en un temps força correcte de 12m i 42 s. (posició 52 del parcial).
El mar estava força tranquil i no semblava que hi havia cap mena de corrent d'aigua. La temperatura de l'aigua era força bona, i fins i tot vaig plantejar-me no fer servir el neopré. Però al final vaig fer el que la gran majoria; amb neopré.
Vaig sortir de l'aigua una mica marejat. Vaig notar el cansament de les darreres curses, però el fet de veure moltes bicicletes a boxes em va emocionar.



Em vaig agafar amb calma la transició i vaig sortir a totes amb la bicicleta. Últimament es el parcial que millors sensacions tinc, aconseguint bons temps i bones mitjes. Un circuit urbà  amb una  pujadeta d'anada i la mateixa de tornada,  amb un parel de rotondes i tres girs  de 180 graus. Un total de tres voltes a un circuit ràpid però a la vegada trencacames.
Parcial de 35m i 57s .(posició 32 del parcial) a una mitja de 33,38 km/h.
Segona transició ràpida i a per els cinc quilómetres finals.

La cursa a peu no es lo meu, i novament va quedar demostrat. Després d'haver guanyat força posicions a la bicicleta, vaig tornar a perdre-les a la cursa a peu.Tot i així parcial de 23m i 56s. Vaig correr per sota dels 4m50s, (Posició 98 del parcial). Finalment un temps de 1h. 12 m. 35s, resultant el 50 de la general de 215 que van finalitzar i el 11è de 49 del meu grup d'edat (35-39). 
Agraïr al meu pare el seu soport incondicional i les fotografies que em va fer. 
Així dons, crec que després d'una setmana dura, en la qual m'havia plantejat fins i tot no participar-hi, va resultar una bona cursa, en la qual vaig divertir-me molt i de la qual he extret noves experiències.