Half Chalenger Calella 2011 29 de Maig de 2011

Bufffff!!! Qui patiment.
Finalment vaig trigar 5h 20m. i 53s en finalitzar la meva primera Half de Calella. No estic content, ja que al igual que a la "B" de Banyoles ela cursa a peu va ser un desastre. Vaig trigar 2h. 14m. 04s en fer la mitja marató.

Comencem pel principi. Ja al matí, parlem sobre les 5:30 hores del matí, no tenia bones sensacions, No havia descansat durant la nit, amb prou feines havia dormit unes quatre hores. Tenia molta gana i no volia passar-me amb l'esmorzar. El dia anterior en Roger m'havia possat del nervis, i a més possiblement la tensió de la final de la Champions per a un futbolero i Culé com jo, va passar factura.
Tot i així, tenia unes ganes enormes de començar la cursa i foto d'equip.

El parcial de natació, tot i que vaig perdrem una mica a la tornada a causa de nedar en contra del sol, tenint que parar dues vegades a treure'm les ulleres per orientar-me, va ser prou bó 32m 58s.

La mar es va comportar i només hi havia una miqueta de corrent cap a la platja.

Vaig sortir de l'aigua amb molt bones sensacions, el 343 temps de quasi 1200inscrits. Després d'una transició tranquileta vaig agafar la bici amb moltes ganes.


El parcial de bicicleta va ser genial, em vaig trobar molt bé i vaig guanyar moltes posicions. Em sentia capacitat a seguir i fins i tot sobrepassar altres corredors que portaven uns pepinassos de "aupa". Vaig fer el 207 temps. 2h 29m 40 s en els 90 quilometres de circuït.

Vaig arribar a la segona transició molt animat. Segona atransició tranquila i començo la mitja marató a un ritme suau. Al quilómetre dos faig una aturada d'emergència. Deprés del pipi corresponent, començo a notar un cansament exagerat a les cames, i sembla que no vagi endevant.

El cansament de les cames es va pasant al cap, cansant-me cada com més psicològicament. Tot i així cal finalitzar la prova i desideixo parar a estirar a cada abituallament i si es necessari caminar algún tram. Així dons 2h. 14m. 04 s en el parcial de running. Possició 821.


Entrada a meta amb els meus nens
Així dons temps final de 5 h.20m.53 s. per finalitzar en la possició 559 de la general i 84 del campionat del Mon de Triatló de Mitja distància per Policies i Bombers.

Per finalitzar, felicitar l'Elena Barlabe pel seu triomf, als participants de l'equip, en especial al Carlitos, i enviar-li una gran abraçada i molt d'anims a la meva amiga Carol.

I sobre tot un petó enorme als meus fills i a la meva dona que van aguantar-me tot el cap de setmana. Us estimo molt.