17 de juny de 2011 Triatló MdF

El dia que vaig decidir tornar a competir en triatlons, després de més de 15 anys,  el meu pensament estava centrat en realitzar triatlons de distància olimpica. El primer havia de ser el de Tossa de Mar (setembre de 2010) però es va anular la bicicleta i va resultar ser un acuatló. Així que per una circumstància o una altra fins aquest moment només havia realitzat duatlons i triatlons de mitja distancia i sprints.
La veritat es que tot i no tenir presa la mida a la distància, m'ho vaig passar molt bé.
El parcial d'aigua el vaig realitzar en 30 m. 13 segons, sortint de l'aigua el 32, i amb bones sensacions, una transició tranquila i amb molta força per iniciar el parcial de bicicleta. Parcial que vaig realitzar en 1h.04m 33s. que era el 27e millor parcial. així dons havia guanyat alguna posició.
Com sempre ara ve la part menys bonica, el running (quin maldecap). Vaig correr a un ritme força animat, 4m. 37s. el quilómetre, finalitzant els 10 quilometres en 46m. 07s. 75e. millor (per no dir una altra cosa) parcial.
Així que vaig finalitzar el 47 d' uns 105 participants amb un temps de 02h. 20m. 52s.


Finalment felicitar la organització per l'esdeveniment que va estar molt bé i en particular a la meva companya Carol i al Carles que va anar de bólid uns quants dies. A més gràcies Domi per les fotillos.