Viaseca 2011 "Campionat d'Espanya de Ciclisme per Policies i Bombers"

Vilaseca va ser tota una experiència. Poder participar tant en la prova de contrarrellotge com a la de ruta va ser una gran alegria per a mi, un nouvingut en aquest mon.


Vaig disfrutar molt a la prova de contrarrellotge. 10, 5 quilòmetres en un circuït trenca cames. Primer per la organització, realment semblava que corries a un campionat important, i després per simple fet de participar en un tipus de cursa on no ho havia fet anteriorment.
Veure'm al podi de sortida va ser com imaginar-me a una sortida de la contrarrellotge d'un Tour de França.
Finalment, vaig quedar el 45 de 81 participants, amb un temps de 15m. 22 segons.
La clasificació la podeu veure a:  http://www.ceme.cat/images/arxius/ciclisme/cri%202011.pdf.


Pel que fa a la prova en ruta també vaig disfrutar molt, però vaig pagar en excés el fet de no tenir experiència en proves d'aquesta clase. En un recorregut de 89,6 quilòmetres amb un port important, l'experiència i sobre tot el fet de conèixer el recorregut es molt important.
Tot i així, vaig finalitzar la prova, amb un temps de 2h 21m. 52s en la posició 105, a 21 minuts del primer.
Us deixo una foto de l'arribada amb el meu estimat company d'equip Carlos PEREZ.
La clasificació la podeu veure a: http://www.ceme.cat/images/arxius/ciclisme/classificacions%20ruta%202011.pdf