Duatló per equips del Prat

Quin bon regust de boca!! Com vaig divertir-me dissabte passat al Prat. Tenia moltes ganes de competir en aquesta proba i la veritat va estar molt bé.
En aquesta proba finalment ens vam inscriure dos equips del TRITEAM, l'anomenat "A" amb Emi, Roger, Albert, Alex i Marc, i el "B" amb Jordi, Rafa, Enric, Edu, Javi i un servidor. Felicitar als dos equips per la forma de competir, les ganes l'ambient d'equip i finalment pels resultats. El TRITEAM "A" es va quedar a poc del "top ten" amb una onzena posició (59m. 39s.) i el TRITEAM "B" vam aconseguir la 68a posició (1h 06m 47s). Personalment va ser una experiència molt maca, tot i haver estat la setmana passada tres dies al llit amb 40 de febre i angines, em vaig sentir prou bé.
Al final em vaig resentir una mica de les articulacions, sobre tot de turmells i genolls.       En el primer sector els companys van sortir a tope, i em va costar una mica seguir-los, sobre tot a l'última de les quatre voltes. El segon sector va ser diferent, vaig intentar fer relleus llargs, sabent que al tercer sector tornaria a patir. Aquest segon sector va ser molt divertit i tot i no haver pogut rodar junts no ho vam fer del tot malament. El tercer setor va ser un patiment i vaig arribar a meta despenjat dels companys, els quals van fer un tercer sector força bó.
Així dons una experiència molt maca i que segur tornarem a repetir.