5 de febrer de 2012, Duatló de Calafell.

Una hora i tretze segons es el temps final oficial, amb el qual em puc sentir prou satisfet després de la fred i les adversitats organitzatives. En una matinal fresqueta i amb una mica de vent va costar agafar temperatura, però a un quart de deu va començar la primera sèrie, on corriem els dos únics components de l'equip TRITEAM, en Roger i un servidor.
La cursa va ser molt ràpida, el primer sector, per error organitzatiu es va escurçar uns 800 metres, quedant en 4.200 metres que vaig correr en 17m.09s. (Una mitja aprox. a 4m. 10 s el quilometre). Un segon sector que es va escursar en una volta i va quedar en uns 16 quilómetres que vaig finalitzar en 31m 32s, a una mitja de  30,44 k/h. i un tercer parcial de poc més de 2500 metres que vaig finalitzar en 11m 32s  que si no estic errat correspondria a una mitja de 4m 35s el quilómetre aproximadament.
La propera ja està a la volta, el Circuït de Catalunya ens espera aquest proper cap de setmana per disputar el Campionat de Catalunya de Duatló per policies i Bombers, coïncidint amb la Duatló de Granollers.
Per finalitzar una abraçada a la familia; Ara, Sebas i Roger,  pel cap de setmana tant divertit i gràcies Carol per la foto.