Triatló Sprint de Lloret de Mar

Poc a poc els entrenaments van fen el seu efecte, i es per això que aprofito per  agrair a aquells que els dies que poden comparteixen entrenaments amb mi, i en especial al Jordi "el pastisser". Les hores que compartim son molt divertides tot i que em faci anar amb la llengua fins als genolls.
Lloret es presentava com el primer Triatló curt de la temporada en solitari, curt perquè només havia participat al B de Banyoles i en solitari per què el de la setmana anterior al Prat havia estat per equips.
El matí del 13 de maig es va despertar trist, els núvols no deixaven aparèixer el sol i l'aigua tenia una temperatura de 14 graus.
Tot i això no faltaven ganes de passar-ho bé i disfrutar d'un altre dia de triatló. El meu torn arribava a la segona sortida, així que durant una estona vaig estar animant als meus companys d'equip Roger, Javi i Rafa que participaven a la primera sortida.
A la segona sortida, a part d'un servidor també participava l'Alex Sans.
El primer parcial de 750 metres començava una mica accidentat, ja que al tirar-me a l'aigua les ulleres es van moure i va entrar-me aigua, així que vaig tenir que parar a posar-les bé. El parcial el vaig finalitzar en 14 minuts i 39 segons, amb bones sensacions tot i el començament.
La primera transició correcte i a pedalar.
El segon parcial es disputava pels carrers de Fanals, es tractava d'un circuït trenca cames, amb revolts tancats i amb el handicap d'anar doblant corredors.
Tot i així un parcial de 39 minuts i 27 segons en els vint quilómetres  em va portar fins el vuitè lloc de la segona sortida en el moment de fer la segona transició (68é millor temps del parcial entre les dues sortides).
Això si, el meu company Alex em va treure les enganxines de la bici.  va fer un parcial de 35 minuts  41 segons marcant el 9e millor temps.
Sortint de boxes es trobava el meu pare que animava sense parar i que m'informava de la meva posició.
El tercer parcial de cinc quilòmetres de cursa a peu el vaig finalitzar en 22 minuts i 32 segons. Temps que està força bé, tractant-se de mi, i que em va portar a finalitzar en la posició 102 de la general, i 15è del meu grup d'edat(35-39). El temps final 1 hora 16 minuts i 38 segons. Així dons tercer del TRITEAM, que va ocupar la 17à posició de la general d'equips amb 3 hores 43 minuts i 43 segons.

Un petó gran a l'Ara, en Sebas i en Roger, així com al meu pare pels ànims i el suport durant la cursa.