Duatló de Banyoles 2012


En un matí molt assolejat, set membres de l'equip TRITEAM de Girona em competit a la Duatló de Banyoles. (Ferran, Roger, Alex, Joan Carles, Jordi, Enric, Javi i un servidor).
Setzens a la clasificació per equips, i assolint el setè lloc provisional de la lliga de clubs.
Per cert el nostre company Roger ja està primer del rànquing de Duatló de carretera.
Un servidor ocupa la posició 168 amb 1603 punts.


Per a mi va ser una cursa molt dura. Des del quilòmetre tres del primer parcial tenia moltes ganes de vomitar. Posiblement el fet de no haver descansat prou els dies anteriors i haver canviat la rutina en l'esmorzar em va passar factura. Tot i així sabia que patint, seria capaç de finalitzar la prova.

El primer parcial de 10 Km. el vaig finiquitar tot i el malestar en 42m 50s. Vaig intentar seguir el ritme del meu company Javi, però a partir del quart quilòmetre va començar a deixar-me uns metres de ventatge.

La primera transició força ràpida i cap a la bicicleta, on les ganes de vomitar van desaparèixer durant uns trenta quilòmetres. Em trobava força bé, i la veritat es que vaig guanyar força posicions.
En el darrers deu quilòmetres van tornar a aparèixer les ganes de vomitar que ja fins a finalitzar la cursa em van acompanyar. Finalment parcial de 1h. 14m. 03s. en els quaranta quilòmetres de bicicleta a una mitjana de 32,41 k/h.

El darrer parcial de cinc quilòmetres el vaig finiquitar en 21m. 58s. finalitzant en la posició 190 de 349 competidors que van arribar a meta  i amb un temps total de 2h.18m.51s.

Agrair al meu company Rafa el seu esforç en la captura de les fotografies que inmortalitzen l'esforç d'aquesta competició.