Estiu 2012

A estat un estiu de bojos!!! Fins avui no he tingut temps de seure davant de l'ordinador i tenir una estoneta de relax per explicar-vos una mica els reptes on he participat. Cada vegada veia com tenia més coses que explicar i menys temps i la muntanya anava creixent. Avui he trobat aquesta estoneta que tant necessitava.
Cursa a peu Triatló de la Molina
Per començar explicar-vos que estic força content pels resultats d'aquesta temporada, tot i que les curses a peu al Triatló de Tossa i al Triatló de Catalunya a Banyoles son per oblidar.
 
Després de participar al Triatló de Muntanya dels Arenys, el 29 de juliol vaig competir a la Travessia de la Badia de Lloret, finalitzant els més de 1.100 metres en 22 minuts i 33 segons (33 de la general de 144 participants i 22e masculí).
 
 Ja el dia 5 d'agost vaig participar al Triatló de Muntanya de la Molina, on vaig patir força des de el començament. No vaig descansar gaire la nit anterior i vaig notar-ho molt. Tot i així vaig finalitzar en 1 hora 34 minuts i 50 segons (44e de 107 finishers, 11e del meu grup d'edat)
 
Cursa a peu Triatló de Catalunya a Banyoles
El dia 12 d'agost vaig participar a la Marxa en BTT de les 7 ermites de Bescanó, a la distància de 33 quilòmetres, finalitzant en 2 hores 9 minuts i 59 segons. Per cert una cursa molt maca.
 
Arribant del segment de bici al triatló de Tossa. 
El dia 1 de setembre competia a Banyoles. Triatló de Catalunya (format 1500-40-10). Vaig disfrutar molt en els dos primers parcials, però el darrer es va fer interminable. Finalment 2 hores i 33 minuts 53 segons. (347e de 845 participants)
 
El dia 15 de setembre arribava una de les fites importants de la temporada, El Triatló de Tossa de Mar (Vaig començar molt bé, amb un bon parcial de natació, (30:41) i un parcial molt bo en bicicleta (1:33:41) però em vaig enfonsar a la cursa a peu. Els bessons els portava a les aixelles i vaig tenir que parar a estirar i fins i tot vaig caminar a estones. Finalment un parcial de 57 minuts en la cursa a peu va fer que finalitzés en 3 hores 4 minuts i 28 segons (165e de 449 finishers)
 
Segment bici Triatló de Calafell
El 23 de setembre vaig participar al Triatló de Calafell. Es tractava d'un Triatló format sprint (750-20-5) i la veritat es que vaig acabar molt i molt content. Després de Tossa vaig fer un paron i es va notar que havia carregat les piles. amb parcials de 12:08 a la natació, 32:07 a la bici i 19:35 a la cursa a peu vaig finalitzar en 1 hora 03 minuts i 50 segons. (112 de 512 participants i 18e del meu grup d'edat)
 
MdF 2012
I finalment, i com el darrer Triatló de la temporada, vaig participar al Triatló MdF a Banyoles (format 1500-40-10). Vaig disfrutar molt. Em va sortir una bona cursa i uns molt bons parcials. Llàstima que s'acaba la temporada.  Amb parcials de 23:50 a la natació, 1:04:52 a la bici i 43:43 a la cursa a peu vaig finalitzar amb un temps de 02:12:25. (39e de la general i 16e al campionat de Catalunya de policies i bombers)
 
Així doncs aquí teniu un peti resum del que ha estat aquest estiu 2012. Ara ja toca planificar una nova temporada que iniciaré participant a la Cursa de muntanya de Girona el 4 de novembre. Una cursa de 24 quilòmetres amb més de 1200 metres de desnivell.
Prometo poder dedicar més temps al Bloog a partir d'ara, i que no hageu d'esperar tant a llegir les cròniques de les curses on participo.
També donar les gràcies a l'Enric i senyora, així com a l'Ara per les fotos que ilustren els comentaris.