INICI NOVA TEMPORADA

Ja he descansat prou!!! Comença una nova temporada i per les sensacions que tinc i l'ambient que envolta el meu nou equip, segur que serà una temporada dura, però bonica, amb molts quilòmetres recorreguts, i plena de bones entones. Estones compartides amb persones a les que els hi agrada, com a mi, aquest esport, EL TRIATÓ.

Poc a poc anem donant forma a la nova temporada. Una temporada enfocada a coneixer una mica més aquest esport i a disfrutar-lo al maxim i ara per ara, l'únic triatló que vull fer segur es el de Tossa de Mar. Es el triatló del meu poble i possiblement el més maco de tots.

Aquest any però, no es pot descartar res. Començarem amb una bona pretemporada, enfocada si es possible a intentar millorar el running, seguirem amb unes curses de btt, curses a peu, travessies, uns duatlons, tratlons esprint i....
Com a fites importants a part de Tossa,  encara no en tinc cap fixada. tot i que m'estic plantejant entre d'altres participar a l'Alpe d'Huez.


Així  doncs, toca començar a suar, a fer quilómetres  i sobre tot, toca  divertir-se molt.


Una abraçada, salut i quilómetres!!!!